بیانیه سطح توافق خدمات برای خدمات سازمان
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه به آگاهی مراجعین محترم می رساند:
• هدف
از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات
ارائه شده توسط سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه برای خدمت
گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
• این
بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و
مسئولیتهای سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه را در صورت لزوم
مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
1- این
تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان
گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت
شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و24
ساعت روز، دارا می باشد.
2- حوزه
پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و
غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با مدیر سازمان و
سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با ما مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای
افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه و در
صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز
خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
3- به
محض ثبت درخواست یا شکایت کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می
شود و از طریق ردیابی نامه در سامانه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود
اقدام نمایند.
4- این
تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت
در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی
اطلاع رسانی خواهد شد.
5-
در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است
در نظرسنجی سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه شرکت فرمایید.
بیانیه سطح توافق خدمات بندهای 1-3-5-7-9-11-12-13-17-18-20-21-22:
صدور
مجوز در این خصوص پس از بررسی و برگزاری جلسات توجیهی و تکمیل مدارک طبق
دستورالعملهای وارده و ارسال آنها به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
توسط آن سازمان صورت می گیرد.
بیانیه سطح توافق خدمات 2-4-6-14: پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاه تعاونیها و تشکل ها و ارسال مدارک به اداره ثبت صورت میگیرد.
خدمات بند 25 و 19 مربوط به سازمان مرکزی تعاو.ن روستایی ایران می باشد.
بند26: تایید صلاحیت فنی و حرفه ای توسط کمیته مربوطه صورت گفته و در نهایت اعتبار نامه افراد منتخب صادر می گردد.
بند28
: ابتدا نیازسنجی از تعاونیها بعمل آمده و پس از جمع بندی لیست دوره های
آموزشی مورد نیاز به سازمان مرکزی اعلام و تقویم آموزشی توسط سازمان مرکزی
به استانها ابلاغ و بتدریج آموزشها برگزار می گردد.
بند31: معرفی و کدبندی مشاغل کشاورزی بصورت متمرکز توسط سازمان مرکزی انجام یافته و به استانها ابلاغ می گردد.
بند16:ابطال
مجوز واحدهای اعتباری:باعنایت به تصمیمات سران 3 قوه ،بانک مرکزی، پلیس
فتا و سایستهای سازمان مرکزی در قالب ساماندهی واحدهای اعتباری نسبت به
ابطال مجوز فعالیت واحدهای اعتباری اقدام گردید.
بند23:صدور
مجوز خرید و فروش اموال غیرمنقول شبکه تعاونیهای تحت پوشش:در راستای نظارت
بر خرید و فروش اموال غیرمنقول شبکه در قالب کمیته فنی و سرمایه گذاری
،بهره برداری و بهینه سازی زیر ساختهای شبکه نسبت به ارائه و یا عدم ارائه
تاییدیه شبکه اقدام می گردد.
بند24:صدور
مجوز ایجاد و توسعه زیرساختهای موردنیاز شبکه تعاونیهای تحت پوشش:در
راستای ایجاد و توسعه زیرساختهای شبکه در قالب کمیته فنی سرمایه گذاری،بهره
برداری و بهینه سازی زیر ساختهای شبکه مجوز تایید و یا عدم تایید صادر می
گردد.
بند
27:ارائه خدمات مهندسی طرح های عمرانی به شبکه تحت پوشش:باعنایت به نبود
پستهای مهندسی عمران در شهرستانها نسبت به ارائه خدمات مهندسی طرح های
عمرانی به شبکه تحت پوشش توسط کارشناس تاسیس و ساختمان ارائه میگردد.
بند29:تامین
و توزیع نهاده های کشاورزی: با هماهنگی دستگاه های ذیربط از جمله سازمان
جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،پشتیبانی امور دام نسبت به تامین و
توزیع نهاده های کشاورزی از قبیل کود بذر،سم و نهاده های دامی اقدام می
گردد.
بند32:ارائه
معرفی نامه دریافت تسهیلات بانکی به شبکه تحت پوشش:با هماهنگی موسسات مالی
و اعتباری و تخصیص منابع و ردیفهای اعتباری ملی و استان جهت اجرای طرحهای
مختلف در شبکه تحت پوشش نسبت به معرفی اتحادیه ها وشرکتها به بانکهای عامل
اقدام می گردد.