سخن روز /
دیدار صمیمی مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با هدف انجام اقدامات مشترک دانش بنیان
1403/01/26

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، آرش آوان مدیر تعاون روستایی استان با دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

آوان در این دیدار از وضعیت شبکه تعاون روستایی استان گفت و ظرفیت و پتانسیل این شبکه را در انجام امور مختلف و گسترده بیان کرد و افزود: ما معتقدیم که در راستای تحقق شعار حکیمانه سال دستیابی به جهش تولید، می بایست بیش از پیش به سلاح علم مسلح شویم و بهترین روش در این خصوص، همکاری با تشکل های دانش بنیان است.

دکتر مرادی ضمن ابراز خرسندی از وجود این پتانسیل مناسب شبکه تعاون روستایی و نیز وجود زیرساخت های مناسب ایجاد شده در دوسال اخیر و همچنین وجود زمینه کاری مناسب در جهت انجام اقدامات مشترک خصوصا در حوزه زعفران و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی ابراز داشت: ما آمادگی کامل در خصوص همکاری و انجام پروژه های اقتصادی و بازرگانی مشترک را داریم و قطعا این همکاری، باعث تسریع در انجام پروژه ها و استفاده بهینه از منابع خواهد شد.

در پایان این دیدار مقرر گردید از زیرساخت های شبکه تعاون روستایی بازدید و از نزدیک در خصوص نحوه تعامل و همکاری دوطرفه تفاهم نامه تحریر و تنظیم گردد.

تعداد مشاهده خبر84 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal