سخن روز /
مهندس موسوی آمد تا به پیکر نیمه جان تعاون روستایی نفس تازه‌ای بدمد
1400/04/18
‍ 💢مهندس موسوی آمد تا به پیکر نیمه جان تعاون روستایی نفس تازه‌ای بدمد

✅مهندس سید محمد موسوی از مدیران خوشنام بخش کشاورزی که سابقه معاون وزیری در وزارت جهادکشاورزی، معاون برنامه‌ریزی و معاون مالی و اداری استاندار، ریاست سازمان جهادکشاورزی استان تهران، مدیرکلی مدیریت بحران وزارت جهادکشاورزی و مدیرکلی بیانزدایی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور را در کارنامه خود دارد؛ با تدبیر شایسته وزیر جهادکشاورزی، امروز و طی مراسمی جانشین محمدعلی طهماسبی به عنوان مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی شد.

⬅️مهندس موسوی در دوران مدیرعاملی خود در سازمان مرکزی تعاون روستایی در دولت نهم، توجه خاصی به تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها داشت و با واگذاری امور تصدی‌گری و تنظیم منطقی روابط سازمان با شبکه تعاونی‌ها، از دخالت در امور تعاونی‌ها و انجام اقدامات فراقانونی پرهیز می‌کرد. همچنین صاحب برنامه بودن و برنامه‌پذیری از ویژگی‌های بارز مهندس موسوی محسوب می‌شد، ضمن اینکه وی آشنایی و احاطه و نگاه علمی مناسبی نیز به این سازمان داشت. مهندس موسوی در دوران پیشین مدیریت خود اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی را پس از 40 سال از تصویب قانون، به‌منظور گسترش نظارت و رها شدن سازمان مرکزی تعاون روستایی از تصدی‌گری تشکیل داد و به حمایت از این اتحادیه پرداخت. از دیگر دستاوردهای دوران مدیریت 20 ماهه قبلی وی در سازمان مرکزی تعاون روستایی می‌توان به صداقت، تلاش شبانه‌روزی و استفاده از توانمندی‌های مدیران این بخش اشاره نمود که باعث بهبود شاخص‌های عملکرد در این سازمان شده بود.

⬅️لازم به ذکر است که در طول 8 سال گذشته با تغییر مداوم مدیران عامل سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی دچار فراز و نشیب‌هایی بوده که منجر به خروجی پایین این ظرفیت بالا در بخش کشاورزی شده است و این در شرایطی است که تولیدکنندگان برای تامین نهاده‌های مورد نیاز خود و از طرفی بازاررسانی محصولات با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده‌اند و به نظر می‌رسد با حضور مجدد مهندس موسوی دغدغه‌‌های تعاونی‌های کشاورزی کمتر شده و شرایط کلی حاکم بر شبکه عظیم تعاون روستایی بهبود قابل توجهی پیدا کند

تعداد مشاهده خبر1490 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal