سخن روز /
احداث سیلو 5 هزار تنی و سردخانه توسط تعاون روستاییدر شهرستان دالاهو
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خبر داد:
1401/05/07


مدیر تعاون روستایی استان اظهار داشت: به منظور حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان دالاهو در سال جاری تعاون روستایی استان برنامه های متنوعی برای رشد و شکوفایی شبکه مردمی تعاون روستایی این شهرستان در نظر گرفته که جز با حمایت فرمانداری و سایر ارگان های ذیربط این برنامه ها اجرایی نخواهند شد.

وی افزود: دو برنامه مهم احداث سیلو و همچنین سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی است که در راس برنامه های این مدیریت قرار دارد. که امید است این دوطرح با همکاری ادارات و ارگان های ذیربط هر چه سریعتر به مرحله اجرا برسند.

این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان در ادامه به احداث روستا بازار نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و دستور اکید دکتر امیری مقدم استاندار کرمانشاه در نظر است دو روستا بازار در کرند غرب و بخش گهواره احداث گردد که مساعدت شهرداری این بخش ها را جهت در اختیار قراردادن غرف می طلبد.

یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این دیدار در اختیار قراردادن عاملیت توزیع آرد روستایی به شبکه تعاون روستایی شهرستان بود که در این زمینه جلیلیان فرماندار شهرستان قول مساعدت و همکاری در این خصوص را داد.
تعداد مشاهده خبر754 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal