سخن روز /
راه‌اندازی غرفه های مجازی تعاون روستایی استان کرمانشاه با همکاری اداره کل پست استان
1400/08/12

مدیر  تعاون روستایی استان کرمانشاه پس از انعقاد تفاهمنامه سازمان تعاون روستایی  با اداره پست استان  با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده فضای اختصاصی الکترونیکی در سامانه های بازار و  روستا بازار اداره پست در اختیار شبکه تعاونی‌های روستایی به منظور معرفی محصولات و کالاهای تولیدی این شبکه قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه صفایی مدیر تعاون روستایی استان خاطر نشان نمود: با عنایت به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود پیرامون توسعه فضای کسب و کار و  تجارت الکترونیک در حوزه روستایی و به منظور ایجاد توسعه ظرفیت ها و همکاری های مشترک  با توجه به جمعیت روستایی استان این تفاهم نامه فیمابین اداره کل پست استان کرمانشاه و سازمان تعاون روستایی استان منعقد گردیده است.

وی یکی از اهداف این تفاهم‌نامه را توسعه همکاری‌های فیمابین در راستای اجرا و پیاده سازی طرح های  تولیدی و اشتغال زا، برنامه ریزی و همکاری در راستای آموزش های لازم به  جامعه هدف روستایی و فعالین در توسعه حوزه تجارت الکترونیک عنوان نمود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ظرفیت بالای شرکت پست و وجود سامانه بازار الکترونیکی شرکت ملی پست ایران می‌توان محصولات تولید شده در سطح روستاها را توسط تشکل‌های زیر پوشش تعاون روستایی به بازار مصرف کل کشور ارسال کرد.
تعداد مشاهده خبر834 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal