سخن روز /
تولید سالیانه دو هزار تن ماهی گرمابی در مجتمع شیلات شهدای قصرشیرین
1400/08/08
تولید سالیانه دو هزار تن ماهی گرمابی در مجتمع شیلات شهدای قصرشیرین
 صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با حضور در شرکت تعاونی شیلات شهدای قصرشیرین با اعلام این خبر اظهار داشت: 47 مزرعه پرورش ماهی گرمابی شامل کپور، آمور، فیتوفاگ و بیگ هد در این شرکت مشغول به فعالیت می‌باشند که اخیرا بصورت آزمایشی  و محدود  میگو نیز به محصولات این شرکت اضافه گردیده است. 
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه مدیر تعاون روستایی استان یکی از برنامه های در دست اقدام در شبکه تعاونی های روستایی استان را ایجاد زنجیره هوشمند تولید تا مصرف عنوان نمود و گفت:  در این راستا و در جهت حل مشکلات تولیدکنندگان این بخش 7700 متر مربع زمین  با هدف ایجاد بارانداز صادراتی آبزیان در بهترین نقطه ی منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در اختیار شرکت تعاونی شیلات شهدای قصرشیرین قرار گرفته است. 
وی در ادامه افزود : از طریق منابع کمک‌های فنی و اعتباری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و خطوط اعتباری  استانی نسبت به حل مشکلات اقتصادی این شرکت تولیدی اقدام خواهد شد.
این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواستار فرهنگ سازی و آموزش عمومی توسط ارگان های ذیربط مانند: اداره کل شیلات و وترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص مصرف ماهی در سطح استان کرمانشاه گردید. 
وی در ادامه خاطرنشان نمود : در صورت احداث بازار توسط شبکه تعاون روستایی غرفه هایی به این شرکت تولیدی اختصاص خواهد یافت.
تعداد مشاهده خبر756 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal