سخن روز /
دیدار مدیرکل پست استان کرمانشاه با صفایی مدیر سازمان تعاون روستایی استان
1400/07/29
فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه با صفایی مدیر  سازمان تعاون روستایی  در تاریخ 27/ 7/ 400 در محل دفتر سازمان تعاون روستایی  دیدار و گفتگو نمود. 
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه در این دیدار فتاح  مدیرکل پست استان خواهان  همکاری شبکه تعاونی های روستایی در استفاده از سامانه بازار الکترونیکی محصولات شرکت ملی پست گردید. 
در ادامه صفایی مدیر تعاون روستایی استان ضمن استقبال از طرح مذکور خواهان انعقاد تفاهم نامه با شرکت پست در جهت استفاده  شبکه تعاونی های روستایی استان از این بازار الکترونیکی شد. 
مدیر تعاون روستایی استان  در این دیدار اظهار داشت : بر اساس بند 5 اساسنامه شرکت های تعاونی روستایی که همان تامین نیازمندی‌های اعضا میباشد در صورت تحقق تفاهم نامه با شرکت پست، روستاییان و کشاورزان میتوانند از طریق سامانه ای که شرکت پست  در اختیار شبکه تعاونی های روستایی قرار می دهد   نیازمندی‌های خود را در قالب خرید کالا  و همچنین   فروش محصولات  تولیدی  و کشاورزی تامین نمایند. 
این  مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان خاطر نشان نمود.: با توجه به ظرفیت بالای شرکت پست و همچنین وجود سامانه بازار الکترونیکی شرکت ملی پست ایران می توان محصولات تولید شده در سطح روستاها را توسط تشکل های زیر پوشش تعاون روستایی به بازار مصرف کل کشور ارسال نمود.
تعداد مشاهده خبر567 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal