سخن روز /
تجلیل از بانوان شاغل در مدیریت تعاون روستایی استان کرمانشاه
1399/11/16

به مناسبت فرارسیدن  ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و  میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن  ،با حضور مهندس  صفایی مدیر تعاون روستایی استان ، حجت الاسلام و المسلمین نباتی نماینده ولی فقیه در تعاون روستایی استان و مسئولین این مدیریت از بانوان شاغل در تعاون روستایی استان در محل سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این مدیریت در  مورخ 15/11/98  تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه: حجت الاسلام والمسلمین نباتی نماینده ولی فقیه در تعاون روستایی استان به بیان ویژگی‌های والای حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک تولد حضرت امام خمینی ( ره ) و نقش ایشان در مادری و همسری آن بزرگوار  بیاناتی ارائه نمود.

 در ادامه مهندس صفایی مدیر تعاون روستایی استان ضمن تبریک و گرامیداشت  میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و با توجه به نامگذاری این روز به نام مادر و روز زن  ،این مناسبت را به همکاران خانم تبریک و تهنیت  عرض نمود و از خداوند رحمان موفقیت و سلامتی را برای آنان آرزو نمود.

در پایان از سوی مدیر تعاون روستایی استان  با تقدیم لوح سپاس ازهمکاران  خانم شاغل در تعاون روستایی استان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.    
تعداد مشاهده خبر1002 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal