سخن روز /
برگزاری جلسه شورای مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی
1403/01/20
به گزارش پات، جلسه شورای مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، با حضور دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی، حجت الاسلام کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.
دکتر فصاحت در این جلسه ضمن بیان قرابت شعار سال با وظایف ذاتی سازمان مرکزی تعاونی روستایی که این سازمان را بعنوان یکی از مجریان اصلی این شعار تبدیل می کند، تاکید کرد: اقتصاد تعاونی باعث برقراری عدالت اقتصادی برای اقشار جامعه می شود. تعاونی های تحت نظارت این سازمان نیز دارای سهمی بیش از 15 درصد در اقتصاد بخش کشاورزی هستند.
دکتر فصاحت در ادامه گفتت: برنامه اجرایی سازمان بر مبنای 5 راهبرد اصلی مبتنی بر شعار سال در طی سال جاری نهایی شده و پس از تبیین آن در جلسه آتی هموارکننده مسیر سازمان و شبکه خواهد بود. همچنین در هر استان‌، شبکه باید در کمبود و بیشبود محصولات اصلی کشاورزی منطقه خود فعال باشد.
در ادامه جلسه میزان میوه فروش رفته، برنامه برای میوه های باقی مانده و صرفه اقتصادی طرح میوه تنظیم بازار استانها مورد بررسی قرار گرفته و مدیران استانی پیشنهادات خود را برای تحقق شعار ارائه دادند.
تعداد مشاهده خبر361 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :5 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal